God morgon

Haha, jag sitter och kollar på gamla bilder på min dator för mamma bad mig rensa bort lite. Gud vad roligt jag har. Minns helt plötsligt saker jag inte mindes innan. Jag kan liksom komma på att "juste, där satt jag och anna och väntade i två timmar på en gubbe som aldrgi kom när vi skulle på jobb intervju " haha .
Jag har så otroligt kul. Sen hittade jag en bild på när jag och några tjejkompisar var ute och gick förbi ett dagis , det började regna så vi skulle sätta oss i någon lekstuga eller under något tak. Och då när vi såg att en dörr till en lekstuga stod öppen skulle i gå in och då såg vi att dörren var sönder . Det var kul då men det låter nog inte så kul för er som inte var med ! :P
Hittade även en bild på mig när jag ligger på sjukhus för att ha spräckt skallen. Lite mindre kul faktiskt... :(
Jaja, nog pratat omgamla bilder och minnen. 
Jag känner mig bättre i magen nu iallfall, har inte lika ont längre. Kissar bara väldigt mycket hela tiden. Springer till toaletten varje kvart. men imorgon ska jag tillbaka till skolan igen. Usch, hatar att komma till skolan efter två dagar . Man känner att man verkligen ligger efter. Men jag hoppas att det går bra iallafall.
Nu ska jag prata med min syster som kom förbi, skriver senare! :)



( jag och lillasyter för två år den ungefär )


jag på sjukhuset, ajaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0