god morgon

Nu sitter jag här framför datorn pratade nyss med Julia och vi diskuterade matställen. Det gick bra eftersom vi hade samma tanke om det hela :) haha
Idag har vi bara två lektioner men slutar halv fem , sen är det bara hem och äta och sen krypa ner i sängen. Känns som att jag är trött hela tiden. (?)

Igår satt jag här och kollade på massa massa gamla bilder. Haha, det var faktiskt riktigt kul och nu funderar jag på om jag ska dela med mig av dem till er (?) men jag tror inte det. Inte ens jag gör bort mig så mycket med flit. Om jag hittar en riktigt "normal" bild kanske jag lägger in den, men inte annars. Haha.

Nu ska jag klä på mig lite och sen rusa ! Kram

2005

Kommentarer
Mamma Anki

Hade glömt bort att du var SÅÅÅ söt år 2005. ;-)

2008-09-11 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0