God middag

Jag försöker få folk att läsa min blogg och jag försöker vara snäll och gullig och "flirta" in mig hos Andreas , min kära vän... *host* Såhär låter det !


Elin ; www.whis.se , gå med ! Första 500 får överraskning ! säger (16:49):

DU....

Andreas www.whis.se har öppnat, välkommen in! säger (16:49):

aa

Elin ; www.whis.se , gå med ! Första 500 får överraskning ! säger (16:49):

jag är ju snäll och har din sida som namn :D

Elin ; www.whis.se , gå med ! Första 500 får överraskning ! säger (16:50):

då kan väl du vara snäll och ha min blogg som namn ? ;) (a)

Andreas www.whis.se har öppnat, välkommen in! säger (16:50):

måste ha min hemsida som namn ;)

Elin ; www.whis.se , gå med ! Första 500 får överraskning ! säger (16:50):

meh !

okej, skit på dig då. Din sida ryker !

Andreas www.whis.se har öppnat, välkommen in! säger (16:51):

:O
Elin ; säger (16:52):

Så , borta. Dålig stil faktiskt




Så , eftersom inte det funkade så har jag ju David som redan har länkat mig i sin blogg :D hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0