god middag / god kväll

Känner att jag är trött och inte kommer hinna med fler inlägg ikväll så det blev två i ett liksom :)
har kollat på idol nyss och jag fattar inte hur folk kan sjunga så jävla kasst. Hör dem inte hur dem själva låter ?
Jag kan stå och sjunga i duschen, i mitt rum, vid datorn , när jag städar eller hållerpå hemma. Men skulle aldrig ställa upp i idol och skämma ut mig för hela svenska folket. Asså det finns inte på kartan...
Hur kan man vilja skämma ut sig såhär mycket ? ( hemskt )
Aja, var bara det jag ville säga . Nu ska jag kolla garderoben i jakt på kläder för morgondagen. Kram på er !

Kommentarer
Sofia - nellies mamma

haha,ja juste! de kommer jag ihåg :P

2008-09-18 @ 00:08:00
URL: http://sofiavictoriarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0