fredag !

Idag får jag äntligen träffa min "låssasstorasyster" Maria :D
Hon har bott utomlands hela sommaren och kom hem i tisdags och idag får jag träffa henne ! Det ska bli hur kul som helst för jag har inte träffat henne sen i typ april eller maj. Så jag , mamma, jossan , janne och maria ska äta kräftor ikväll och sen senare åker jag nog hem till Albin för vi kanske ska ut med ¨båten imorgon eller så ska vi på matchen, vi har inte bestämt oss än.

Hade svårt att sova inatt. skulle gått upp nu egentligen men har legat halvt vaken mellan halv sju och nio så jag gick upp kl nio istället och snart ska jag möta julia i stan och köpa lunch innan vi möter michaela i skolan och jobbar på vårt grupparbete..

Nu måste jag klä på mig, Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0