äntligen fredag

nu är det äntligen fredag och det känns hur bra som helst :)
Men jag har sagt det förr och säger det igen. Jag kommer ALDRIG  skaffa barn. Jag orkar inte. Kom hem idag med Michaela älskling och vi skulle umgås . Kliver in i vardagsrummet och det är blåa glaskulor på hela golvet och glassplitter överallt. Då har vår kära katt haft ner en vas med glaskulor i. Så jag fick börja plocka glas och sopa och dammsuga  . Jag fick en glasbit i foten och när Michaela skulle va söt och hjälpa mig fick hon in en i fingret stackaren. <3
Så om en katt kan göra så mycket skada, hur mycket skada gör då inte ett barn ?

Kommentarer
Matilda - Mercedes mamma

Haha jo men hon är ändå bara 37, min yngsta syster har precis fyllt 3 och nu jag tycker bara att det ska bli kul! :D



tror du kommer få barn en dag iaf ^^ Katt går ju inte att jämnföra med !

2008-09-05 @ 16:08:15
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0