4 september 2008 19:19

Sitter hemma hos syster min och skriver på hennes nya bärbara dator. JAG VILL OXÅ HA EN !
Gud vad gärna jag vill ha en.
Den är verkligen hur fin som helst och hur skön som helst att skriva på. Jag måste nästan ha en i skolan. Till alla skolarbeten eftersom det är så mycket problem med våra loggin i skolan så att vi inte kommer in på datorn. Och sen är det skönt att slippa ha ett usb minne som man släpar runt på. Jag ska fundera på det och så får vi se :) Sen är det skönt att ha ett mobilt bredband som man kan koppla upp sig med överallt :)
nej nu ska jag gå hem, kram på er !
jag har bestämt att jag ska köpa en så fort jag har tid, ork, lust och råd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0