söndag

I natt sov jag nästan 12 timmar. Det kändes som att jag behövde det så jag unnade mig det :)
I fredags praktiserade jag hela dagen, sen var det hockey på hovet så jag var där halv fem , jobbade i sovenir shoppen innan matchen och i alla pauser. Sen är det mycket man ska städa och plocka undan efter matchen så jag var hemma halv elva. Somnade någon gång ganska sent och ställde klockan på 10 dagen efter. Då var det fotboll. Vi skulle träffas halv ett, kom kvart i ett. Jobbade innan matchen och jag frös. Man blir en hel glasspinne när man står och jobbar på råsunda i en timme. Man fryser hela matchen och då är det liksom inte ens kul att kolla på själva matchen, fast man jobbar innan just för det. :(
Sen åkte vi hem till Albins föräldrar , åt mat och var där typ hela kvällen. Gick hem runt nio och jag somnade framför tv:n kvart i tolv. Låg där och sov tills kvarti åtta i morse innan jag gick in i sängen och lade mig. Gick upp halv elva.

Och idag har jag kollat på när lillebror spelar cup. JAG ÄR HELT SLUT, bara massa sport hela helgen. Ojojojojoj.
Nu ska jag äta mat, sen kolla andra avenyn. Syrran sviker och ska inte kolla med mig, mammas kille ska ha tv:n. Min tv är på landet för tillfället. Får knata hem till syrran och kolla där, även fast hon inte är hemma.. :(



Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0