oj då

Nyss hände det någonting.
Mamma och jag låg på sängen och pratade om allt mellan himmel och jord. Helt plötsligt ringer telefonen och jag tror att det är Janne (mammas karl)så jag svarar lite slött ; elin... hallå?!?!
Snacka om att jag höll på att trilla omkull när det är läkaren jag var hos i morse. Han hade glömt att prata med mig om min nästäppa så han erbjöd sig att skriva ut ett recept så att jag kan hämta ut cortison nässpray för jag har blivit imun mot vanlig. Sen frågade han om jag kände mig bättre i magen, lite chockad blev jag kan jag ju lugnt säga ! Jaja, han kanske hade ångrat sitt dåligt humör och ville gottgöra det (?) ! :) (hörde nämligen hur han sa till en sköterska när jag satt och väntade på att få svar på mitt blodprov att han hade migrän och ville ta bort alla sina patienter för dagen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0