nu börjar det hända grejer

Det gick bra program på tv nyss. Syrran kommer snart, Albin kanske kommer hit ikväll. Maten är snart klar och sen är det massa bra på tv. Och i krisfall kommer Albin över med film som vi ska kolla på :)

Har läst överallt det här om att man ska uppdatera bloggen ofta, den här dagen har kanske blivit lite extrem, men då finns det mycket att läsa för er som läser ofta ;) haha. Nu ska jag kolla när syster min dyker upp , duka klart inför middagen och sen äta god mat, senare, kolla tv ! KRAM !


Älskade storasyster.



Var nära på att skriva ett nytt inlägg men jag skriver till det här istället. Jag shoppade idag,
Ny bh; Triumph 279 :-
Skinnhandskar ; Wedins 99 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0