jag vill ha ...

NYA SKOR !
Okej, kanske helt fel årstid för sådana skor jag använder , men iallafall. Att ha hemma och titta på nu i vinter skulle faktiskt inte vara fel. Jag har många skor jag inte använder, men det är för att dem är fula, trasiga, eller bara helt fel ( läs ; har tröttnat på dem) så jag tycer personligen att det är dags med nya nu faktiskt. Och eftersom både lite lön och studiebidrag trillar in på kontot imorgon så känns det faktiskt riktigt riktigt bra . hihi.
Nu ska jag sussilulla, måste vara pigg när jag ska fika imorgon. Kram !

Bild :
1,2,3 ; gillar egentligen inte att visa tårna just eftersom jag har så fula tår enligt mig själv, men just nu känner jag såhär ; GE MIG ALLA SKOR !
4 ; kanske skulle funka den här årstiden, förutom klacken på hala löv och is kanske...
5  ; JAG HAR DEM ! MINA ABSOLUTA ÄLSKLINGSSKOR!! Lite kallt just nu bara ... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0