fredag

För en gångs skull vill jag inte ha fredag, det betyder en dag närmare skolan. Usch, har inte varit där på tre veckor. Längtar INTE tillbaka -.-
Var hos läkaren i morse. Och som jag alltid har tyckt , läkare är dumma i huvudet ! Rakt av, självklart. Jag var hos läkaren för ca en månad sen för att jag har ont i magen, dem skickade hem mig med pencillin mot urinvägsinfektion och sa att det kanske kunde vara blidtarmen. Ehm, jaha ?  Men de sa att jag skulle komma tillbaka eller åka in akut om det blev värre. Så jag kom tillbaka idag igen, han kände och klämde och det gjorde ont så in i helvete på höger sida. Gissa vad han sa ? Jo, det kan vara blindtarmen. Men kom tillbaka eller åk in akut om du får ondare. Jag bara kollade på honom, tackade och gick. Och läkare ska tjäna pengar och snacka om hög utbildning ? Ja, jo tjena.
Så mycket hjälp får man när man kommer upp till vårdcentralen kl 8 på morgonen sista (var) dagen på lovet... suck..

Gummistövlarna åkte iallfall inte på igår, jag stannade hemma och låg på soffan hos syrran hela kvällen, skönt det för det var iskallt ute och blåste full storm.  Men nu ska jag lägga mig på soffan tror jag, kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0