fjorton månader

Tiden går fort när man har roligt. Jag och Albin har varit tillsammans i fjorton månader nu. :)
Vi gjorde jättegod lunch idag som vi åt innan jag skulle till skolan. Jag hade samhällsprov och det var ett lätt prov och jag tror att det gick jättebra. Förutom att vi satt i skolan i två timmar efter provet bara för att kolla på en engelska film som vi inte ens hann kolla klart på för att det tog typ 20 min för lärarna att få igång filmen.
Sen åkte jag och Linn in till stan och kollade på kläder och jag köpte en kofta som jag spanat på. :)
Nu måste jag plugga och skriva klart en uppsats som ska vara inlämnad innan 00:00 och jag vill helst vara klar då så vi får höras helt enkelt ! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0