en liten utmaning från Madde

Regler:
Sätt in dessa regler & länka gärna den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 st i slutet av inlägget igenom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dom få veta att dom är utmanade!

1. jag är mörkrädd
2. har fortfarande en nalle i sängen när jag sover
3. jag klagar alltid på Albin att han är seg men 5/10 ggr är det jag som är klar sist
4. säger att jag älskar skräckfilmer, även fast jag kan må dåligt i flera veckor efter att jag sett en.
5. jag har ett hemskt morgonhumör
7. jag älskar snön
8. jag älskar att bara vara 160 cm lång, även om folk brukar retas.


Jag utmanar David, Amina, Jess, Sofia, Madde, Karin, Melly .
( jag känner faktiskt inte fler som bloggar )


Kommentarer
David

Jag ska skriva den där listan när jag får tid ;) är jag bara söt ibland? :O här har man fixat med fik och länkat och allt! :)

2008-10-31 @ 13:11:21
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0