Elin dissar

Fy fan vad irriterad jag blir på surkärringar. Vi var på restaurang idag och käkade asiatisk buffé. Det satt en familj bakom Albin så jag hade full utsikt. Helt plötsligt när jag hade varit och hämtat mat och gick förbi dem så hör jag hur tanten i familjen säger ;
"Vart köper ni in era oliver ?"
Servitrisen svarar någonting som jag inte riktigt hör.
"Då tycker jag att ni ska sluta köpa era oliver där för dem var  verkligen inte bra. Gå in i köket och tala om det nu ! "
Lite senare när jag är på väg till toaletten står tanten vid efterrätterna. Då hör jag hur hon står och skäller på samma servitris för att glassen var lite smält och att det inte såg så trevligt ut. MEN VAD FAN FÖRVÄNTAR HON SIG ?!
Usch, gud. Jag har inte blivit så irriterad på männsikor på länge.

Men däremot hissar jag vänner, familj och Albin ! :)

Haha, dissar och hissar, riktigt töntigt . Men för en gångs skull måste man ju få ha lite kul :D  vara lite annorlunda liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0