bad

Idag var jag och badade med klassen. Vi hade hjärt och lungräddning och sådant. Kanske inte det lättaste / roligste men det var helt okej :) Jag som är lite rädd för vatten slapp hämta upp en docka från botten som tur var för det skulle jag nog aldrig klarat av eftersom jag inte kan vara under vatten ytan om jag inte har kontroll över det själv.

Min älskade mamma fyller år imorgon, kan tyvär inte berätta vad jag köpt eller någonting annat eftersom hon läser min blogg. haha :)

Nu måste jag fixa lite, skriver imorgon och berättar. Kram från mig och en sömnig Charlie som ligger bredvid !

Kommentarer
Älskade mamma

Tycker ni har verkat väl hemlighetsfulla i ett par dagar nu...så gissa om jag är nyfiken. :-P

2008-10-22 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0