söndag, imorgon börjar skolan.

Suck, första skoldagen imorgon, första på tre veckor. Ojoj... känns lite tungt faktiskt. Men för att bli någonting så måste man gå i skolan och plugga, annars är det svårt. Och det är inte lätt när det är svårt. ;)

Idag var det match, domaren var som vanligt inte den bästa, om man är AIK:are, eftersom det kändes som att han var blind och dömde bara till helsingborgs fördel. ( Arne, om du tänker kommentera, jag får ha mina åsikter ) ;)
Annars var matchen helt okej, vi vann med 3-1 så det var skönt och efteråt var det mat och dryck och träffa spelarna. Synd att Mats Rubarth ska sluta, det har varit min favorit sen jag började gå på fotboll så det känns lite surt... :(

Nu ska jag kolla på film med Albin, han gillar inte att jag bloggar när han är med, och min telefon låter hela tiden för jag sitter och smsar med Karin, så jag ska sätta telefonen på ljudlöst och lägga mig och kolla på film nu :) kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0