snö snö snö

Gud vad jag älskar snö ! Det är så himla härligt. Synd bara när det fyller hela väskan så att man har snö överallt. Men det är helt okej ändå.
När jag var på väg hem idag så hade jag sån lust att bara lägga mig ner i snön och göra en snöängel. Men tanken på vad grannarna skulle säga hindrade mig. Istället så skrev jag ALBIN mitt på vår gata, eller gata och gata. Typ gångväg. Sen gjorde jag ett hjärta som jag skrev A i. Tyvär gick Albin och hans kompis den andra vägen så de missade det ... :(

Charlie älskar tydligen snö, vi som tänkte "avskräcka" honom så att han inte vill gå ut nu i vinter, men han gillade det så mycket. Han springer runt ute på balkongen och busar i snön och är överlycklig. Funderar på att gå ut med honom så att han får leka av sig lite. :)

Albin står och lagar mat igen  ! Så jävla underbart att ha någon som lagar mat åt en varje dag. Snart är det nog min tur. Men han är mycket bättre på att laga mat så det känns trevligare om han gör det. :)

Nej, nu ska jag göra lite läxor, som jag fortfarande inte är klar med, fy på mig.


Kommentarer
David

Vi ska fixa en fika snart tror jag :) det behövs!

2008-11-24 @ 21:45:47
URL: http://tegneborg.blogg.se/
amina

äh skit i vad alla säger! Jag gjorde en snöängel mitt på skolgården haha :)

2008-11-25 @ 20:08:03
Anonym

Glöm inte dina vänner...

2008-11-27 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0