sitter i soffan

Det känns som att klockan är typ tolv, tyvär är den inte mer än tjugo i nio. Känns rätt värdelöst...
Sitter här i soffan, med mjukisar, nya tofflorna och nya filten. Brevid ligger Charlie och sover, blev nog en omställning när han fick flytta hem igen..

Det är sådär lagom kul när man pratar med syster i telefon och så ska man berätta vad man köpte idag.
"- vi köpte tofflor som jag har på mig och sen köpte vi en skiiiiit fin matta och sen..."
"- ja, jag vet, jag läser din blogg!! "

jaha, det var ju ett kul samtal. Men som sagt, jag skriver ju för att jag vill att mina nära och kära ska veta vad jag gör på dagarna.

Funderar på om jag kanske ska städa lite här, dammsuga och så, sen rulla ihop gamla mattan och lägga ut den nya på golvet i vardagsrummet. Då blir nog Albin förvånad när han kommer hem. Men först ska jag göra lite hemskrivningar. Kom precis på att jag hade det i läxa tills nästa vecka. Jaja, vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0