okej,

Huvudvärk, fattar inte vad den kommer ifrån. Jag har ont ont ont, vill helst bara blunda. Ligga i ett mörkt tyst rum och bara...vara (?) Jag vet inte vad det är, ibland har jag hur ont som helst. Och direkt efter känner jag inte ens av det. Och så fortsätter det om och om igen, hela dagarna. jaja, nu ska jag sluta vara negativ !

Jag åt precis mat med min mamma och nu sitter jag här och tänker på dagen, på mina kära klasskamrater... Speciellt på min lilla söta Julia. Hon är speciell, väldigt speciell. Men på ett bra sätt. Hon är alltid posetiv och glad, även när hennes hypokondri tankar sätter igång. Hon är nämligen våran alldeles egna lilla hypokondriker ! :) haha. Men hon är även så söt , idag satt vi och pratade i klassrummet, jag, Linn och Josefin. Så kom Julia kutandes från andra änden av klassrummet och "skrek" att hon oxå ville höra just det här. Jag kollade på henne och sa ; " Nej det får du inte för du är inte välkommen till den här delen av klassrummet  " Hon tittade på mig , slog sig på knät och sa någonting ungefär såhär " nej, nu blev jag lite ledsen. FAKTISKT!" och så skrattade hon :) haha . Ja, ni som inte var där förstår nog inte det roliga i det hela, men vi som var där skrattade glatt..!




Det är Julia på alla bilder , hon ser inte riktigt ut som hon gör på sista bilden, hon är blondare.

Kommentarer
Julia

<333

2008-11-20 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0