ojoj

Det har varit så mysigt idag. Först började jag skriva på den där saken jag pratade om. Pappa, syster och lillebror kom och hämtade mig så åkte vi till farmor&farfar som vi nästan aldrig träffar ! :)
Det var hur treligt som helst. Vi började prata massa minnen och så kom vi in på smörgåsrån och kryddost. Så farfar plockade fram både smörgåsrån,kryddost och smör. Så fick vi våra smörgåsrån, precis som när vi var små. KÄRLEK TILL FARFAR OCH SMÖRGÅSRÅN! Sen pratade vi lite om andra saker vi också gjorde när vi var små. Och som alltid gick farfar och hämtade aik slipsen som han har. När han var på väg in i sovrummet sa jag till pappa ;

 - Tror du han hämtar aik slipsen nu?
 - Va ?
 - Ja , han gör alltid det.

Och var tror ni händer ? Jo, farfar kommer ut med den, och med sin halsduk , och en liten flagga. Han är så glad att få visa upp sina aik saker eftersom jag är aikare. haha, sötaste farfarn ever, han är min !

Nej, nu måste jag fortsätta med min skolsak och sen ska jag laga lite mat också, kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0