måndag, skolan började idag

Men det var ganska okej iallfall. Vi jobbar i grupp med projektarbete om barn i världen och min grupp valde att arbeta med "trafficking i Thailand". Man fick välja vad man ville så länge det handlade om barn i U-länder och vi valde det för att det är intressant. Nu ska vi hålla på med det i två veckor, och vi är bara halvklass i skolan för den andra halvan är ute på praktik så det är riktigt lugnt och skönt i skolan just nu. :)

Jag har haft migrän hela dagen och funderar på hur länge jag ska vara sjuk egentligen... Har varit sjuk i över en vecka nu... *tycker synd om mig själv*.

Jaja, ska lägga mig framför tvn igen, vi hörs ! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0