lördag

pepparkakorna blev jätte fina :) vi använde ett och ett halvt paket, sen orkade vi inte mer. Vi hade helt nya formar som jag köpte förra året, det enda juliga vi hade var ett stort hjärta och en gris. sen var det änglar, älgar, dinosaurer, en isbjörn, giraff, hund, katt fisk och lite mer. så det kändes inte så juligt men det såg roligt ut ;)

nu har jag städat hela köket så det ser riktigt fint ut och vi dammsög igår och plockade undan lite. Men vi ska städa lite mer, antingen ikväll eller imorgon.

Snart ska vi hem till morfar och fira honom för han fyllde år i måndags, sen senare ska jag hem till Michaela för jag, Michaela, Linn, Karin, Josefin och Julia ska ha tjejmiddag. Trevligt trevligt. ( hoppas att Albin hämtar mig så jag slipper åka tåg hem ) haha.

Nu ska jag städa lite mer, sen göra mig i ordning för snart måste vi börja åka. Några pepparkakor ska jag ta med mig till morfar så att han får smaka på nygjorda hemgjora pepparkakor idag. Som en liten present liksom :)

Vi hörs sent ikväll när jag kommer hem, eller imorgon. Hoppas att er lördag blir bra, för det kommer min bli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0