lördag och ännu en dag närmare skolan

Har precis duschat. Skrubbade hela kroppen med peelinghandskar, sen har jag smort in mig så nu är jag riktigt mjuk och len. Blir så torr på hösten, det kliar överallt känns det som så jag är alltid noga med att smörja in mig, även om det är hyfsat svårt att smörja in sig själv på ryggen när det inte är någon hemma som kan hjälpa till !

Idag är det shopping med Karin och Linn , mina sötisar. Ska möta dem i stan kl två och sen ska vi nog fika och kolla i affärer, hela dagen ! :D  Albin är hemma hos sin syster och firar sin systerson, för han har fyllt ett halvår precis, men eftersom jag är sjuk så ville jag inte följa med och smitta alla så jag satsade på shopping med brudarna istället ! Men , GRATTIS SIGGE ! 
Senare ikväll så ska jag och Albin se nya James Bond filmen, ska bli mysigt. Har blivit mycket bio senaste tiden, men det gör ingenting, det är bara mysigt ! Man får ju sitta nära nära i biomörkret och tjuvkika på varandra. haha.

Nu hade jag tänkt riva ut garderoben i jakt efter kläder, har mycket kläder som bara ligger i knölar i garderoben, mitt sätt att snabbstäda. ;) så det är lite svårt att se vad man har för kläder, speciellt när jag har förstört min ordning så nu vet jag inte vart jag har vilka kläder. men nu måste jag börja leta för det tar ett tag att bli klar. Skriver senare ikväll om jag orkar.

Kram
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0