lördag

Idag blev jag väckt av att någon lade armarna om mig och gosade in sig i min nacke. Jag blinkade nyvaket och tänkte "vad faan?" Helt plötsligt slog det mig, "ALBIIIIIIN!!!!!!! " Jag kastade mig runt och in i hans armar och gosade in mig i hans famn. Shit, jag var helt överlycklig. Fattade knappt att det var sant. Det var helt sjukt hur glad jag blev !
Jag låg och höll fast honom och vägrade släppa. Det är länge sedan jag blev så glad.
Albin har varit i Lappland sen i tisdags och vi har knappt pratat eller någonting. Sen helt plötsligt ligger han och håller om mig !


Idag har vi iallafall varit i Barkaby. Vi var både inne på cervera och IKEA. Vi köpte en vardagsrums matta, en filt, en glasburk(godisburk) med lock, tofflor, shottglas. Ja, det var nog allt ! Nu är han ute med sin bror så jag ska gosa ner mig med mina nya tofflor och min nya filt i soffan och kolla på tv, är lite trött så får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna. Får se om jag skriver senare, kram !


bild tagen av ; Josefin

Kommentarer
Josefin

när tog jag den bilden??:S

2008-11-22 @ 18:25:15
matilda

tack! vad glad jag blir :D

2008-11-22 @ 20:08:51
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0