lågkonjuktur (?)

Albin mobbar mig och säger att min blogg har drabbats av lågkonjukturen när han tittar på min statistik. Den går nämligen upp och ner i ganska kraftga kurvor varje dag. Så jag satt och funderade på det här idag. Vad ska man göra för att hålla läsar antalet?

Okej, nu tänker jag på de "kända" bloggerskorna". Jag tänker inte blondera mig, sätta handen i håret, pluta med läpparna och prata larvigt. Jag tänker inte heller prata om saker som jag inte tycker är intressant. Bara för att få läsare. Jag skriver i min blogg, för att jag gillar att skriva. Jag har alltid gillat att skriva och svenska har alltid varit mitt favoritämne. Speciellt uppsatsskrivningar. Folk som umgås med mig vet att jag har sjukt livlig fantasi, ibland går det för långt. Jag älskar helt enkelt att skriva.

Om det finns folk därute som gillar att läsa en blogg som är ärlig rakt igenom, så är jag glad för det. Jag tänker inte tvinga någon och inte heller "vika ut min blogg". Om ni gillar min blogg får ni gärna läsa den för jag välkomnar er med öppna armar. Och jag tänker aldrig förändra mig för att någon annan vill det. Visst kan ni ställa frågor eller berätta om vad just ni vill läsa om, är det ett bra ämne kan jag skriva om det. Annars tänker jag tala om att jag tycker att det var ett larvigt ämne helt enkelt. Nu ska jag äta mat som min underbara mamma stått och lagat. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0