Idag har JAG


blivit galen för att en stor del av vårt projektarbete försvunnit pga att dator jäveln dog.

ätit jättegod soppa på ett mysigt café med några söta flickor i klassen.

blivit dyngsur om fötterna pga av regnet och dåliga skor.

 blivit irriterad på att det inte finns några snygga skor.

 blivit ännu mer irriterad på att jag blev jävligt blöt och kall om mina fötter.

pratat i telefon i mer än 1,5 timme med en person som har betytt mycket men som jag inte pratat med på länge.

fått höra "Elin... Tack för att du finns. "

blivit varm om hjärtat pga meningen ovan.


Kommentarer
David

Elin du är bra!! Vi ska nog kunna fixa något :) den här veckan och nästa helg är dock väldigt fulla för min del :/

2008-11-11 @ 21:18:29
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0