hemma igen,

Vi tog oss till Tumba tillslut. Jag köpte mina skor och sen två-pack raggsockor som ska värma lite extra. Vi åt på mc donald's och tillslut så storhandlade vi mat. Känns bra att ha både kyl och frys. Vi passade även på att köpa lite kattleksaker till Charlie. Bland annat hans favorit mus som han har ätit upp. Så vi klpte en ny. haha

Nu ska Albin börja laga mat åt mig och jag ska skriva lite på läxorna jag inte orkade skriva klart igår. Sen ska jag städa undan och lägga ut nya mattan :) Kram !






Känns som att många har reagerat på bilden med alla kattleksaker. Bilden är agen från google, Charlie fick bara typ 5 st . (ändrat ;30/11 00;55)

Kommentarer
hanna

HAHA ni har inga bortskämda barn ;) men en bortskämd katt! :D

2008-11-29 @ 17:37:13
URL: http://hannaemeliececilianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0