Grattis Albin älskling

Ville jag bara säga. Min älskling tog körkort idag. Är lite orolig nu när han åker till jobbet själv eftersom det är dimmigt och kallt ute plus att han inte har vinterdäck. Och 6 november är den värsta dagen jag vet, och han slutar och kör bil hem ikväll efter kl 12 i natt så då har det hunnit bli 6 november. Men jag vet att han är ansvarsfull och kommer vara försiktig :)
Kunde inte sova alls inatt och kände mig fortfarande lite sjuk, så jag var inte i skolan idag, lite synd eftersom det var Jensenkampen och det skulle varit kul att vara där :( men det kommer fler tillfällen. Nu sitter jag iallafall hemma och kollar på tv och myser med Charlie som går runt och gnäller .. Men jag ska lägga mig på soffan och ta det lugnt nu, ni får ha det så bra. Skriver senare !



En oberedd älskling .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0