fredag

Fy fan vad jag är äckligt trött på folk som kommenterar "anonymt" behöver fan inte kommentera alls då !
Ursäkta för mitt lilla raseriutbrott men det här är en av de västa sakerna jag vet. Det är fegt och tråkigt.

Nu är det iallafall äntligen helg. Är hemma hos mamma och packar kläder inför helgen och snart ska jag in till stan och möta tjejorna som är inne och julhandlar för jag ska kolla på en sak till min klänning som jag köpte igår.. :)  i famnen ligger min katt och biter på mitt armband eftersom hon tycker att jag inte myser tillräckligt med henne. Hon bytte precis nu taktik till att börja tvätta mig lite försiktigt. Trodde nog att det skulle gå bättre.
 
Jaja, jag har lite bråttom, lånade böcker av min gamla svensklärare för typ hundra år sedan och jag har glömt att lämna tillbaka dem, så jag ska packa klart nu och sen skag jag springa bort till skolan, till tunnelbanan och åka till stan. Ikväll blir det pepparkaksbakning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0