.

Albin frågar mig ofta varför jag bloggar (?) Mitt svar blir oftast desamma, om det inte är en sur blick han får.
"Jag tycker att det är kul, mina kompisar som läser kan veta vad jag gör i mitt liv, utan att vi ens pratar."
Och det är så. Jag bloggar inte för att tjäna pengar, inte alls. Jag bloggar endast, endast, för att det är kul. Och det vill jag att ni ska veta :)

Men idag då, vad gjorde jag idag?
Jo, vi åkte till Huddinge och käkade på mc donald's, sen skulle vi leta efter skor till mig. Istället hamnade vi inne på MQ där Albin skulle kolla lite fick han för sig, jag hittade en klänning jag skulle prova. Gick in i provrummet, bytte om och ropade på honom för att få hans åsikt. Det gick inte, han hade på sig en mössa. Så under tiden jag försökte få en liten åsikt om klänningen jag var väldigt osäker på, så försökte han komma på om han passade i den där mössan... ja, tillslut fick jag en åsikt. Och vi hade samma, den var inte fin. Så jag kastade (läs;puttade) ut honom från provrummet och bytte om till mina egna kläder igen. Vi kilade til H&M, var tvungen att handla lite. Sen åkte vi till Tumba för att kolla på skor, det var stängt. Ja, så min dag med shopping gick inte så värst bra. (tycker synd om mig själv)

Nu ska jag kolla på tv, eller gå och sova. Har inte bestämt mig ännu... Men vi hörs snart. Kram !


Aquaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0