dags för önskelista?


 
Det börjar närma sig jul och det känns som att jag bara kommer på mer och mer saker hela tiden som jag önskar mig. Funderar på om det kanske är dags för att börja skriva en önskelista. Problemet är bara att jag kommer komma på mer och mer saker hela tiden... På ett sätt kanske det är bra att fylla år i januari eftersom då kan man få det man inte fick på julafton. Men det suger ju ändå, för man får ju vänta ett helt år på presenter igen liksom... =/
Ja, det är en stor, svår fråga i livet det här. haha

Nu ska jag lägga mig på soffan och slappa och njuta av att det äntligen är fredag.
Kram !


Min önskelista kommer dock innehålla lite roligare saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0