ca 50 saker om mig

Dagens humör:
Orolig och ledsen, men samtidigt lycklig.
Dagens frisyr:
Utsläppt
Dagens outfit:
just nu, mjukisar och tjocktröja
Dagens borde:
sova
Dagens planer:
läsa lite i min nya bok, sova 
Dagens materiella vill ha:
fler saker från lisatofft
Dagens längtan:
att morgondagen ska ta slut
Dagens fundering:
Varför ?
Dagens beroende:
kärlek
Dagens låt:

du får inte - Sonja Aldén



1. Har du blandat mediciner med alkohol? nej, det tror jag inte.

2. Vilken färg har din mobil? svart med röda sidor.

3. Gillar du att läsa? ja, en av de bästa saker jag vet

4. Har du något husdjur? Yes, två katter

5. Äger du ett par vita string? ja,

6. Har du någon hemlig dröm? ja, det har väl alla ?

7. Isåfall, vad? min hemlis, det är ju en hemlig dröm ;)
8. Favorit godis? beror på humör

9. Är du kär? Ja, hur kär som helst !
10. Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren och vintern. (på olika sätt)

11. Framför eller bakom kameran? Framför bra dagar, annars är det kul att fota också

12. Tycker du om kanelbullar? ja, om de inte är torra och hårda

13. Hur många gånger har du haft sex? min ensak?

14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? ja, Albin, sen 10 / 8 - 07

15. När fyller du år?  dagen efter pappa, 23 januari

16. Vilken färg är det på dina tapeter? vita, men ska måla om

17. Spelar du något dataspel? nej, inte riktigt min grej.

18. Isåfall, vilket/vilka?

19. Hur gammal är du? 16

20. Favoritfärg? Rosa och svart

21. Går du i någon sport? nej. 

22. Vilken färg har dina strumpor? röda med "hello kitty"

23. Vad sa du senast? " tänk inte ens tanken skit unge " (till Charlie som busade)

24. Favoritmat? Mycket, men olika.

25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? Snälla pappa, nej - Av : Stuart Howarth

26. Hur mycket shoppar du för varje månad? beror på , väldigt olika

27. Har du en egen digitalkamera? ja,

28. Vad ser du utanför ditt fönster? träd och dimma. Ett lägenhetshus mitt över gatan.

29. Vad har du på dina väggar? ingenting just nu. Har inte orkat sätta upp tavlorna jag har.

30. Har du många bilder på din data? ja, mamma klagar på att det är fullt jämt.

31. Vem ringde dig senast? Albin.

32. Vad står det i ditt 48:onde sms? Fråga josefin

33. Och vem är det ifrån? Jonas

34. Har du körkort? nej.

35. Vad åt du senast? soppa

36. Gillar du skolan? Oftast

37. Vem är din bästa killkompis?  Tobias, barndomskompis sen 10år tillbaka

38. Vem är din bästa tjejkompis? Jag vet inte, trodde jag visste vem men det har ändrats. 

39. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Vila Tryggt, Sonja Aldén

40. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Ja, det finns några som betyder mycket,

41.Om jag säger va, så säger du...? ja,

42. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? youtube.com

43. Längtar du till något?  JA !

44. Om ja, till vadå? Påsken i Lappland 

45. Vem pratade du senast med på msn? inte en aning, Julia tror jag.

46. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? bordet där datorn står och fjärrkontollen ligger.

47. Gillar du att bada? Ja, är en fisk i vattnet. Ett riktigt litet blötdjur.

48. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? beror lite på.

49. Har du någon dricka nära dig just nu? Nej, hade juice men har druckit upp den.

50. Vad ska du göra idag? Stänga av tv:n , gå och lägga mig.


IRIS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0