Tisdag

Tisdag idag då.
Nationella i matte gick bra , lite småklurigt på vissa saker och jag missade på en som jag borde kunnat... =/ Men jag klarade det nog hyfsat, hoppas på bra betyg i det iallafall :) Sen hade vi NO/SO projektet i skolan som går ut på att skriva om klimat. Jag satt mellan 11:30 - 14:45. Även fast alla andra stack mellan ett och två. Tack Viktor för att du väntade med mig :) Sen kom  jag hem till en skit jobbig katt som bara skriker eftersom hon vill gå ut *suck* Hon får nämligen inte gå ut, dels för att hon är inne katt och inte har något halsband, och sätter vi henne på balkongen så hoppar hon ner och gömmer sig i en buske någonstans . :P

Aja, ikväll ska jag iallfall på öppet hus i Jensen västra med mamma och Albin, sen hoppas jag på att Julia också följer med, men hon är en svikare så det kan man inte hoppas på ;) Efter det ska jag väl bara hem och titta egenom mina papper innan jag ska sova , för det känns som jag aldrig sover nu för tiden.... =/ Men nu ska jag trycka ner lite mat i min mage som skriker av hunger . (hur det nu går till) men men , hoppas ni får en bra fortsatt tisdag. (slänger in en bild på en gullig katt jag hittade.) Kram på er / E


Någon som går Jensen Västra eller vet om den är bra?

Kommentarer
-

går inte där, men alla jag känne säger att det är otroooligt dålig skola!

dom flesta har valt att gå om ettan och ska börja praktiska linjer.

2008-05-26 @ 02:57:51
Julia

haha tyvärr hade du rätt den dagen att jag inte följde med på öppet hus. Men det blev ju jensen västra för våran del ändå;)

2008-11-20 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0