senare

Vet inte om det här med publischme var så himla mycket bättre än blogg.se. Men men , det visar sig nog ska vi se :) Idag är det match, AIK-HALMSTAD. Får se hur det går, hoppas på vinst självklart ! :) Jag jobbar ju på matcherna och säljer matchprogram, så om det är någon som står på norra mellan så kanske ni ser mig stå där och sälja någon gång, eftersom jag alltid står och jobbar just precis där !  (favorit platsen)
Ska försöka hinna plugga lite matematik innan eftersom jag har nationellt prov i det imorgon, sen är det bara ett nationellt kvar i engelska, ett muntligt, och sen (äntligen) slutar skolan efter bara några veckor.

Och idag är det exakt 4 veckor till Albin och jag flyttar in i nya lägenheten, eller han. Men jag kommer nog bo där mesta tiden, iallafall typ hela sommarlovet . Sen kommer jag nog inte bo där så ofta när han jobbar natt, för hur kul är det att vara där helt själv från när han åker till jobbet kl 22 och sen kommer hem lagom när jag åker till skolan. Inte så värst kul.Och speciellt inte på sommarlovet, usch usch. Så mamma kommer få se mig ofta endå :)

Men nu ska jag titta lite i matteboken och jag kommer nog inte hinna skriva nåt mer ikväll, tyvär. Men ha det så bra tills imorgon , kram / E


Vad hejar ni på för lag ? Någon mer som ska på matchen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0