Onsdag

HEJ ALLA GLADA ! Idag är det onsdag.  
Jag har suttit den senaste timmen och renskrivit mitt 13 sidor långa arbete om klimat och växthuseffekten. När man läser det blir man faktiskt lite orolig. Kanske är dags att börja hjälpa till lite mer. Kanske börja tänka på att förändra och rädda...

Men snart ska jag till jobbet iallafall , kul att träffa dem. Det var ett tag sen nu. Funderar även på att säga att jag kan jobba fredag, kanske inte det roligaste men det fungerar , jag ska nog orka. Albin jobbar ändå så det har inte så stor betydelse. I helgen ska vi iallfall antagligen ut med båten och åka runt och mysa lite, (jag ska jaga fåglar som sist) efterom det är vår 9 månaders dag då. *like it* Sen får man väl se vad som händer resten av helgen. Men nu måste jag dra, skriver senare. Kram på er / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0