okej,

Nu är det länge sen sist, men jag har inte orkat om jag ska vara ärlig. Ska bli bättre på att skriva (lovar)!
men jag har varit borta hela helgen och datorn har varit lite som den är, speciell alltså.
Jag har iallafall hittat en hund !! Jag vill vill vill ha. Indus heter han ! Om mamma bara kunde fatta hur mycket jag vill !!!
Det är en Chinese Cresteds Powder Puff och han är helt sjukt söt . Ni anar inte. Ska lägga in en bild nån dag snart men inte just nu, ska byta dator snart.. :) Men jag orkar inte skriva mer , kanske skriver snart igen, vem vet :)  / E

Kommentarer
norrköping ! hmmja ! :D

JAG SAKANR DIG BABYLOVE <33

2008-05-28 @ 22:30:30
URL: http://nnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0