Måndag

Jag har inte kunnat skriva i min blogg på hela helgen eftersom jag flyttade den , inte det smartaste kanske, vad vet jag...

Nu i ledigheten var jag med min lilla Albin, eller så liten vet jag inte, men söt iallafall :) (a)

I lördags gick vi på IKEA i typ 5 timmar. Värk i fötterna ? JA ! Vi hittade typ ingenting men jag fick iallfall bestämma lite saker, och allt blev inte svart (även fast Albin försökte övertala mig) Jag fick iallafall köpa röda deciltermått och en röd "slickepott" om det nu skulle bli så att jag får typ dödstråkigt någon dag och vill baka. Men resten till nya lägenheten hittade vi inte. Vi kollade på soffa och säng och glas och allt möjligt, men kom bara hem med små saker...


Sen igår möttes vi i Zinkendamm eftersom vi skulle hämta Albins telefon som varit på lagning , men jag var så seg så det hann stänga .. =/ Sen satte vi oss på det där stora berget vid vattnet i Zinkensdamm (minns inte vad det heter) och solade. Sen åkte vi hem till Albins syster Stina med sambon Thomas och lilla plutten Zigge som e en vecka gammal på tisdag. Och vet ni vad ? JAG FICK HÅLLA ! :D Först vågade jag inte riktigt, ville inte tappa sötnosen , men sen vågade jag när jag satt i soffan, så han låg och sussade i min famn... *ååååååh*


Sen sov jag hos Albin och imorse blev det kaos, hittade inte mina nyklar, hade inga batterier på telefon och ingenting . Så mamma fick leta fram Sofies nummer och möta henne med mina saker.


men nu måste jag tillbaka till skolan och idrotten... =) kram på er ! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0