kväll

Dagen har varit fylld med överraskningar :) Varmed Anna i vällingby där vi sprang på Sofies pojkvän Sebbe. Gick runt lite med honom innan vi mötte Sofie igen. Sen köpte vi korv som vi åt innan Julia kom. Men undertiden när vi traskat runt i centrum så mötte i typ 15 pers som vi kände. Alla var ute idag, antagligen för att baksmällan efter valborg var borta nu. Men jag var iallafall med Julia i typ 2-3 timmar innan hon stack upp till vällingby.. :)

Ikväll är det bowling i Sumpan eftersom Sebbe fyller 19 år , GRATTIS STORA KILLEN ! <3 Så det blir jag , Albin, Sebbe , Sofie , Polski och kanske några fler. Trevligt trevligt. Men nu måste jag äta någonting så att jag inte svimmar igen (förlåt Sofie) som jag har gjort och vart nära på att göra ett antal ggr med Sofie senaste åren. (a)
Men nu måste jag kila . Skriver senare eller imorgon. Kram / E
image2
(jag och Sofie i somras)

VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL ?


Sofies blogg funkar inte att klicka på i mitt inlägg , men den är iallfall sofijje.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0