Fredag

Mamma åkte precis iväg till Ljusterö för att hennes  "särbo" bor där . Janne heter han, en kul liten prick. Så här sitter jag och funderar på vad jag ska göra ikväll , hur ska jag fördriva mig dag ? 

Det kommer nog bli en liten shoppingtur i centrum tror jag , för jag bara MÅSTE ha ett par skor jag har hittat. Men sen vet jag inte. Albin vill att jag ska komma till hans syster och kolla på lilla Sigge som jag fortfarande inte har träffat, tragiskt men sant. Men om dem kommer hem från sjukhuset idag så vet jag inte om jag vill åka dit.. Kan ju faktiskt bli lite jobbigt för dem. Så jag stannar nog hemma och gör liksom ingenting. Väntar på att någon vill umgås. Och ikväll kanske Albin kommer hit och sover, så jag hade tänkt att vi skulle hyra en film och sen bara mysa :) Sen sova och imorgon åka till IKEA. Måste ju handla till lägenheten.. Sen hade jag eventuellt tänkt ha en liten tjejkväll med några tjejkompisar på kvällen, men det är inte 100 % bestämt än, får se hur det blir.
Men nu ska jag dyka in i duschen, så vi hörs lite senare . Kram på er. / E

image80
(otroligt gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0