fortfarande torsdag

Efter senaste inlägget gick jag och åt någonting litet , sen kollade jag på film och åt godis innan jag la mig i sängen och somnade.. Men hann bara sova ca 20 min innan Anna ringde o väckte mig (den jäveln) <3 Sen pratade jag med Albin och efter några timmar fick jag en glad överraskning. Han var här, i Vällingby, hos mig !
Glad som fan gick jag och mötte honom, vi satt och pratade i typ en timme innan han var tvungen att åka till jobbet.. :(

Så jag gick hem till syster och kollade på Heartbreak Hotel med henne . Skit kul ! Och säkert 5 ggn jag såg den.Men endå (a) Man måste väl kunna se filmer fler än 4 ggr ?




Nej nu hade jag tänkt sova lite , så vi hörs imorgon . Kram och god natt / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0