första maj

Idag är det första maj. Jag hade så sjukt kul igår med syrran och hennes kompisar. Vissa har jag ju känt i ca 7 år så det är ju kul. Sen vissa hade jag aldrig träffat men det var trevligt iallafall.. :D
Vi var hemma hos patrik och sashi, jossans kompisar. Sashi ska med oss till Cypern i sommar så det blir väldigt kul :)

Vi kom iallafall hem halv 5 i morse till en galen mamma som undrade varför jag inte svarat på hennes sms. Och sen var hon sur för att jag var full också... :P Somnade som en stock och har sovit tills typ nu.. Ska sova mer sen, *huvudvärk*
Nu ska jag försöka äta någonting, kram på er bakishuvuden / E

Kommentarer
Anonym

Hejsan! Jag tänkte presentera min blogg lite. Jag arbetar otroligt mycket med min självkänsla och självbild, så i min blogg coachar jag både mig själv och andra med massa tips och allmänt pepp. Varmt välkommen in! Har du något speciellt ämne du vill att jag ska ta upp så får du jättegärna kommentera. Kram kram

2008-05-01 @ 13:25:50
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0