dålig uppdatering

jag vet, och det ber jag självklart om ursäkt för. Men jag har en förklaring.
Jag har inte varit hemma på hela helgen och Albins dator har kraschat , plus att det är inte så socialt att sitta vid en dator hela dagarna :)

I fredags var jag iallafall i Rålis med Sofie , Sebbe och deras kompisar. Vi hade det mycket  trevligt. Åkte sen hem till Albin där jag satte mig och väntade på honom medan han var på väg hem till jobbet. Men det var förseningar eftersom på tåget jag åkte blev det slags mål... Inte så kul...

Sen i lördags gick vi upp tidigt och åkte ut med båten. Det var hur mysigt som helst och jag hade verkligen saknat det enormt mycket. Vi var ute från ett till sju på kvällen och vi hann med mycket. Vi var bland annat ute i södertälje och plockade upp Jonas, Albins arbetskamrat och vi åkte runt och myste och solade från båten. Kände inte för att bada eftersom det var 10 grader i vattnet *burr* men v var i Skannsundet två gånger och åt glass. En gång innan vi hämtade upp Jonas, och en gång med Jonas . Sen på kvällen åt vi god mat innan vi gick och lade oss. Vaknade igår och låg ute och solade hela dagen på altanen och vi var även uppe hos Albins syster Stina med lilla sötnosen Sigge som är två veckor på onsdag. Han är så liten !! Sen var det AIK match som vi vann. *YEEEES*

Men nu ska jag gå och kolla på Weeds , har kollat på två avsnitt redan men jag bara ÄLSKAR DET ! 
Skriver kanske lite senare. Kram / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0