torsdag

Okej, nästan hela veckan har gått. har inte skrivit på hela veckan eftersom det är någon som älskar att sparka på människor när dem redan ligger. Och då kände jag inte för att sitta här och knappa när jag kunde vara hemma med Albin och mysa och kolla på film och veta att han verkligen älskar mig .
Det här ändå inte hänt speciellt mycket den här veckan... Skolan som vanligt. Fick VG på mitt matte prov ( känns bra ) , har blivit ännu mer ANTI - GABBI (min bild lärare) som bara äääälskar att trycka ner mig för att hon tror att jag ändå pallar det. Men när skolan är slut och jag har fått mitt MVG (som jag gett mig fan på att få) då ska jag gå upp till henne och säga " DET SKA BLI SÅ JÄVLA SKÖNT ATT SLIPPA DIG !!! " för det ska det :) 
Idag har det inte hänt någonting i skolan , förutom att för första gången på typ 3 år åt jag raggmunk i skolan och när jag kom hem höll pappa självklart på att laga just det -.- 
Och igår åt jag korv o potatismos i skolan och fick samma sak hos Albin.. Har haft otur dem här dagarna .. =/ 
I helgen är det kryssning som gäller med alla fotbollsfunktionärer , det ska bli riktigt riktigt trevligt. Får hoppas att det löser sig med åldersproblemet. :P

har föresten hittat världens sötaste hund, som jag vill vill vill ha , :( 
men nu är det läxa som gäller, sen mat och sen läsa lite i tidningen jag köpte idag, blev så sugen när Madde köpte typ 5 st , så jag sprang in på pressbyrån i Brommaplan och köpte en tidning jag också .. :) / E  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0