tisdag

Godmorgon alla glada människor !
Idag vaknade jag en timme innan jag behövde , förstår inte varför jag var så pigg då, väckte ju Albin halv 5 i morse...
Pluggandet gick inte så bra igår , hjälpte mamma med maten istället.
Albin och jag spelade monopol och jag vann ju såklart ;) han är verkligen dålig på det där, även fast han tror att han är så himla bra =P
idag ska vi på lägenhetsvisning igen, i samma lägenhet vi var i söndags. Kan vara bra att kolla flera gånger så att man verkligen är helt säker. Men först är det skola till halv två, men eftersom jag inte har gjort mitt no prov än så ska jag göra det oxå, och jag har inte pluggat någonting... =/ Får prata med David , Thomas och Madde idag och be om lite hjälp (a) Nu måste jag fixa mig , måste gå om en kvart. Ha en super bra dag / E   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0