Nu var det ett tag sen..

.. jag skrev.
Men datorn gick sönder så vi var tvungna att laga den.
Sen fick jag inte i gång den och nu kommer jag inte skriva på ett tag igen eftersom jag åker till Lappland idag !! :)
Ska dit med Albin och hans familj och typ hela hans släkt ska dit också. Men det ska iallafall blir hur kul som helst. Kommer visserligen att sakna min mamii men jag kommer prata med henne nästan varje dag och när jag kommer hem så ska jag vara hos henne innan jag åker till sälen med pappa.

Det är mycket som ska göras idag. Men som tur är så åkte mamma och janne till Albin med alla mina  saker igår och jag kunde inte följa med eftersom jag var på Nalen med alla nior i vår skola och andra skolor och dansade.
Men nu måste måste jag verkligen packa det sista. Ska gå hemifrån om en och enhalv timme :)

Hörs 30/3. See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0