ingen rubrik

Jag tycker att det är komiskt hur människor lägger sig i andras liv.
Som ni i klassen. Ni snackar skit när jag inte är i närheten men det ni inte tänker på att det oftast / alltid finns människor som hör som tycker att ni gör fel. Och det tycker jag också. Ni får snacka precis hur mycket skit ni vill, fine. Men det är väl bättre att ni kommer till mig och säger vad ni tycker är fel så att jag vet och kan bättra mig.
Jag kan ta kritik och jag tar det på ett bra sätt, men ni är fega som inte vågar komma till mig och säga vad ni tycker.

Kommentarer
Anonym

... och visst är det komiskt att säkert 90% av alla tjejer skulle säga något i stil med vad du precis har gjort.
"Kom till mej och säg det istället för att snacka med andra..."
ändå fortsätter folk med skitsnack.
som sagt, också rätt komiskt.
kram

2008-03-13 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0