hur kan man ?

Hur kan man sparka på någon som redan ligger ?
Du som håller på att kommentera mina inlägg om när jag mår dåligt, snälla ge dig ?
Jag skriver rakt ut att jag mår så jävla dåligt över det , och då kommer du och kommenterar och får mig att må ännu sämre, men du är så jävla feg att du inte vågar skriva vem du är ens.
Hur orkar du hålla på ? Varför läser du ens min blogg om du nu bara vill kritisera. Hur orkar du ens hålla på ?
Snälla, låt mig ha mitt liv och skit i det. Ingen har tvingat dig att läsa min blogg .
Så, stick.

Kommentarer
Amanda

Jadu, människor som inte har något liv eller som allmänt är störd i huvudet... Det är sådana människor som sparkar på någon som redan ligger ner. Jag tycker om dig iaf :)

2008-03-05 @ 20:48:39
URL: http://Maandymoore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0