20 saker,.

1. Jag har insett att min senaste kyss: Var den sista innan onsdag (tidigast)
2. Jag lyssnar på: NRJ (oftast)
3. Jag älskar/tycker om: familjen , sommar , vänner o älsklingen
4. Min absolut bästa vän är: Anna...
5. Min första riktiga kyss: minns jag knappt, (var med en barndomskompis)
6. Jag avskyr när folk: Anklagar folk för att göra saker när dem gör precis samma sak, typ som att " glömma kompisarna när man träffar kille " 
7. Kärlek är: en av de finaste saker som finns. Flyger på rosa moln jämt och ständigt 
9. Jag kommer någon gång att: Dö, men det kommer vi alla .
10. Jag är hemligt förälskad i: ingen , Albin vet ju att jag är förälskad i honom.
11. Sist jag grät var: Idag, :(
12. Min mobiltelefon är: en av de viktigaste sakerna att ha med sig ut.
13. När jag vaknar på morgonen: kollar jag mobilen och sen somnar jag om tills mamma kommer och skriker.
14. Innan jag går och lägger mig: Pratar jag nästan alltid i telefonen med Albin, sen tv.
15. Just nu tänker jag på: hur jag ska övertala mamma att få köpa hunden tillsammans med Albin.
16. Bebisar är: Gulliga, iallafall när dem sover.
17. Idag har jag: varit hemma med Albin och familjen hela dagen
18. I kväll ska jag: sova.
19. I morgon kommer jag: gå i skolan och vara döds trött
20. Jag vill verkligen: Ha den otroligt söta hund vi har hittat, tyvär är den tydligen redan såld. Får bli en annan hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0