Ta upp mobilen....

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Albin <3 , ja det är min pojkvän :)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Mamma Hem, Bästa relationen.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Ralf , Albins pappa. Vet inte, i helgen kanske.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Lise-Lott, ja. Iallafall bra på sitt jobb :)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Sofie , minns ej. typ 7 år sedan

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Danne, vi gick i samma klass i tre år.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Fia, vet inte. Tjej i tullinge.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Éva-Lena. Albins mamma, vi har en bra relation. 

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4 någon gång?
Becca. Gå ut och gå ut. Vi har varit på donken.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Belly, jarå. Inga problem ;)

PRATAR DU MED NR 34 OFTA?
Storasyster, ja. varje dag.  

KÄNNER DU NUMMER 1?
Albin Hem, ja . klart jag gör !!

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Bonnie, ja det skulle jag utan problem !

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR RELATION?
Bästis Anna, det säger sig självt.


(jag räknade inte med aktiekurser och generalindex och sånt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0